2013 m. birželio 24 d., pirmadienis

Kas, kaip ir kodėl

Pagrindinės priežastys paskatinusios atsirasti šį blog’ą yra tai, kad man retkarčiais kyla noras ką nors parašyti apie futbolą ir tai, kad Lietuvoje beveik neturime normalios rašymo apie futbolą kultūros. Galima rasti vieną kitą išimtį, tačiau tai ir yra tik išimtys. Aišku interneto amžiuje beveik visą informaciją galima rasti angliškai, tekstų įvairiais kampais ir pjūviais analizuojančių varžybas, futbolo ekonomiką ar palaikymo kultūrą yra daugiau negu gali perskaityti. Tačiau karts nuo karto Lietuvos žiniasklaidoje pamačius eilinį iš nežinojimo kilusį nusišnekėjimą pasidaro šiek tiek nemalonu. Tad čia bus bandymas pamėginti parašyti kažką įdomesnio ir profesionalesnio.
Pats esu „Arsenal“ fanas, tiek kiek šios komandos fanu galima būti gyvenant Lietuvoje. Nenuostabu, kad lyga, kuria domiuosi daugiausiai yra „Premier“, tekstai apie ją čia veikiausiai ir dominuos. Pagal išsilavinimą esu istorikas, tad manau vienas kitas rašinys palies ne tik šiuos laikus, bet ir futbolo praeitį. Dar gal verta pasakyt, kad esu šioks toks futbolo romantikas. Vertinu avantiūrizmą ir polėkį labiau nei pragmatizmą ir gryną rezultato siekimą. Nežinau ar taip nutiko dėl to, kad palaikau „Arsenal“ ar atvirkščiai aistra šiam klubui išsivystė dėl tokio požiūrio į futbolą. Įtariu, kad  visa tai kartais prasiverš ir mano rašiniuose, bet tikiuosi jų nesugadins J

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą